Emerelle

Vorstellugsrunde

Emerelle

Beitragvon Emerelle am Mi 20. Jan 2010, 09:31

hallo mittenand,
ich bin d emerelle, us de ostschwiiz, bin 29i und han vor emene guete halbe johr, ufgrund vonnere lebeskriese, entdeckt, dassi es kristallchind bin. ich bin sehr glücklich, dass mich die kriese noch ine luege loh het und ich mich so han besser chöne verstoh- und kennelerne.
ich ha glaub en ähnliche weg hinter mir, mir ihr alli do beschriebet. me het mich als chind scho als "abnormal" iigstuft und mich wele id klinik stecke. ich han aber s glück gha, dass ich mich so sehr gwehrt han, dass mes uf ennere therapie beloo het. döt isch es denn druf use glaufe, dass ich d therapeutin han möse therapiere...lächel. drum hani denn recht schnell demit ufghört.
ich befasse mich sehr mit elementarwese (elfe, zwerge, einhörner usw) und siit neuerem au mit engel. naturheilkund isch es grosses thema i mim lebe und ich würs gern zu mim bruef mache, in verbindig mit enere art spirituellem heile, denn das schinet mini wohri beruefig zsii, nebet em bruef schniederin, woni jetzt usüebe.
soviel emol über mich,. dörfed aber gern meh erfahre.
liebi elfe-umarmig und viel liebi und liecht
d emerelle
Emerelle
 
Beiträge: 1
Registriert: So 17. Jan 2010, 12:51
Wohnort: Lutzenberg AR

Re: Emerelle

Beitragvon Klaus am Mo 22. Feb 2010, 11:28

Liebi Emerelle

Es ganz herzlechs Willkomme hier im Forum

Alles Liebi, Klaus
.
Heilung durch die Kraft der Liebe
Erwache in Deine kristalline Essenz - Erwache in Deine Göttlichkeit

.
Benutzeravatar
Klaus
Admin
 
Beiträge: 21
Registriert: Fr 11. Jan 2008, 14:00


Zurück zu Hier kannst du dich persönlich vorstellen

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 1 Gast

cron